Лабораторна
робота № 6
стулентки групи 1 МСОТ
Волинець Віти
Миколаївни
Тема: Використання сервісів Веб 2.0, Веб 3.0 у навчанні та
наукових дослідженнях.
Мета: навчитись створювати, редагувати, налагоджувати мережеві
блоги; додавати коментарі до блогів.
Методичне
забезпечення: роздатковий матеріал, презентація,
персональні комп’ютери підключені до мережі Internet.
Короткі теоретичні відомості.
Блог (скорочене від web log,
Веб-журнал) це простий у використанні веб-сайт, де можна публікувати свої
роздуми, спілкуватися, обговорювати та коментувати роздуми інших користувачів
та користуватися іншими функціями.
Блог є специфічною формою організації спільноти
користувачів навколо певного автора чи авторів блога.
Блог —
це тип веб-сайту, основний зміст якого — записи (текст, зображення, посилання,
мультимедіа), що додають регулярно й мають назву «пости». Пости публікують на
такому сайті у зворотному порядку.
Блоги характеризуються невеличкими записами (постами) тимчасової значущості,
відсортовані у зворотному хронологічному порядку (останній пост зверху),
які містять особисті думки, матеріали автора. Найбільш цікавим для вчителя
є інтерактивність блогів — це можливість розміщення автором
навчальної інформації в будь-якому вигляді, яку інші відвідувачі можуть
використовувати, поліпшувати, коментувати, оцінювати, тобто брати участь
у формуванні електронних ресурсів.
Блог
відрізняється від сайту (хоча, нагадуємо, що блог є різновидом сайту) тим,
що:
- блог більш персоніфікований,
тобто записи блогу найчастіше є роздумами однієї людини (блогера),
ніж статті сайту, де інформацію наведено в безособовому вигляді,
офіційно;
- а найголовніше — блог
частіше оновлюється постами, тобто являє собою стрічку повідомлень, що
динамічно змінюється;
- блог обов’язково містить
можливість публікації відгуків та коментарів відвідувачів, що робить блоги
середовищем мережного спілкування;
- до дизайну блогу висунуто не
такі жорсткі вимоги, як до зовнішнього вигляду сайту.
До
особливостей блогу ще належать такі:
- кожен пост блогу має свою
URL-адресу, за якою можна до нього звернутися;
- одразу після тексту посту
розміщують запрошення до публікації коментарів;
- визначати тему блогу чи
ініціювати обговорення на сторінках блогу можуть тільки автори блогу;
- головна сторінка містить лише
останні пости. Попередні можна переглянути в архіві;
- редагування блогу здійснюють за
допомогою звичайного браузера.
Використання
блогів в освітній діяльності надає учасникам спілкування низку переваг та
відкриває безліч цікавих можливостей:
- залучення в такий спосіб
батьків до участі в навчально-виховному процесі;
- ведення дискусій на сторінках
блогу та навчання студентів правил ведення такої мережної дискусії;
- формування в студентів
навичок безпечного поводження у мережі, культури спілкування;
- організація самостійної роботи
студентыв;
- реалізація спільних проектів
викладачів та студентів тощо.
Блогосфера —
сукупність блогів всесвітньої мережі. Освітній блог — частина
загальної освітньої блогосфери; різновид блогу, зміст якого присвячений
питанням навчання та виховання. Автором освітнього блогу найчастіше
є вчитель-предметник, класний керівник або інший діяч освіти.
Контрольні
запитання.
1. Для чого призначений мережевий блог?
Блог
призначений для інформування з особливостями публікацій
в серйозних наукових журналах за кордоном та надання
посильних консультацій стосовно можливих проблем
які виникатимуть в процесі публікування. Питання можна
задавати безпосередньо на будь якій сторінці
блогу вигляді коментарів, зокрема
анонімних. Також у блозі буде розміщуватися
необхідна допоміжна інформація.
2. Яким
чином можна створити мережевий блог?
Завантажте браузер та відкрйте сайт www.blogger.com
Оберіть мову спілкування (в правому верхньому куті, або на нижньому меню).
Натисніть на кнопку Створити блог .
Ви перейдете на сторінку Створити акаунт Google. Заповніть поля, запропонованої вам форми: назва та адреса блогу. Виберіть шаблон оформлення.
Для внесення нових записів до власного блогу необхідно або натиснути кнопку Начать публікацію.
Завантажте браузер та відкрйте сайт www.blogger.com
Оберіть мову спілкування (в правому верхньому куті, або на нижньому меню).
Натисніть на кнопку Створити блог .
Ви перейдете на сторінку Створити акаунт Google. Заповніть поля, запропонованої вам форми: назва та адреса блогу. Виберіть шаблон оформлення.
Для внесення нових записів до власного блогу необхідно або натиснути кнопку Начать публікацію.
3. Як змінити параметри блогу?
Все можна змінити в налаштуваннях блогу.
4. Які
дії необхідно виконати, щоб додати до блогу коментар?
Під блогом є місце: ваші коментарі.Там написати коментар і опублікувати.
Під блогом є місце: ваші коментарі.Там написати коментар і опублікувати.
5. Як додати календар до власної веб-сторінки
або блогу?
В додатках гул
вибираємо календар,там потрібно створити новий календар,там настроюємо
ширину,висоту календаря.Потім в блозі в заходимо в макет там вибираємо додати
гаджети. Потім «Основи». HTML/JavaScript. Нажимаєм «плюс».Далі заповняємо поля.
6. Яким чином можна надати вільний доступ до
блогу?
В налаштуваннях блог, дозволити
далі читачі блогу: відкритий.
Немає коментарів:
Дописати коментар